Soojus.

Täna on väljas soe. Üllatusin päris kõvasti, kui vaatasin kraade. Oh kevad.. lõpuks sa jõudsid kohale.


Kevade ootus on mul juba eelmisest suvest alates. Kevadel saab lõpu ootus ja igatsus. Lõppevad mõlema osapoolte kannatused. Ma leian, et ma olen sellega siiani väga hästi hakkama saanud.
Peab tunnistama, et tervelt üheksa kuu kogemused on väärtuslikud. Ma kirjutan südamest, et see on parim aeg minu elus. Õppisin kõvasti seltsima erinevate inimestega. Lõin enesele teissugusema elu, kui see oli varem. Õppisin ära kohusetundlikkuse ja ennast üle töötama.. jah, seda hakkan hindama.


Täna hakkan taas töö tegemisega pihta. Eesmärk on siis 300 rida ära teha. Läheb vaja jõudu ja vastupidavust. Minu suurimaks motivaatoriks on Matu. Mõtlen sellele: "Krt, mida sa vingud, vaata kus Matu on ja mida tema tegema peab." Sellepeale ei anna ma alla nii lihtsasti töö valmistamisel.


Kooli lõpetamine paistab. Mida aga ei ole teinud, on lõputöö. Järgmine nädal läheb pusimiseks. Hetkel tahaks lihtsalt mõne toreda läpaka leida.


Kalli - kalli ^^,






Rahulolu saladus seisneb teadmises,
kuidas nautida olemasolevat ja kaotada igatsus asjade järgi,
mis on sinu haardeulatusest väljas.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar