Ilm.

Oh, mis tore ilm just oli. Sõna otseses mõttes torm. Mina kui adrenaliini harrastaja, tõttasin kohe puid tooma ja siis koridoris karjusin aknast vaadates "Mida vittu." Ei, see mulle meeldib. Tahaksin tornaadot ja muid torme ka ära näha. Kõrvalt vaatajana muidugi ja mingil määral ka ise kogedes. Äiksetormi ja paduvihmatormi kogemus on olemas. Äikest ma kardan ja tol öösel võõrastel tänavatel see lausa jälitas  minu teekonnal. Üsna lähedal sähvas ja müristas, et oleksin peaaegu suvalisse majja sisse tormanud. Parajalt kena mälestus. Lõpuks olin lihtsalt kuskil mahajäetud maja all värisemas läbimärjana.

Teine torm, mida ma läbi kogesin, oli seotud äiksega, tuulega ja paduvihmaga. Kõik mäsles korraga ja tuul oli sama tormine nagu praegu. Autod ajasid mulle porilombist läbi sõites vett kaela ja paduvihm kallas hoolega. Ma ei näinud mitte midagi tol hetkel, kuniks kuulsin aind seda, kuidas ühest autost hõiguti: "Kas sa märjaks ei saa?" Koju jõudes küll ühtegi kuiva kohta polnud, isegi õpikud tilkusid veest. Kena mälestus vähemalt. Mulle meeldib. 


Enivei, täna linnas käies tekkis tunne, et olen sattunud Venemaale. Täna on teisipäev ja linnas oli sel hetkel keskpäev. Kõik noored olid umbjoobes, seal hulgas ka alaealised . Nad nägid välja läbipekstud kohati ja räpased. See oli õõvastav vaatepilt. Punkti pani kirja päevale see, et nägin, kuidas tuttavat tiriti poest mentidega ja turvadega minema. Oh gad, really, tema ja tegi midagi?!


Maailm on hulluks läinud, peatage see ja laske mind siit maha. Aitäh!


Inimese probleemid tulenevad tema võimetusest olla vaikses toas üksi.


1 kommentaar:

  1. Tormid on alati toredad olnud. 2011 aasta suvel oli korraks selline eriti võimas paduvihma torm et vett oleks nagu basseinist kaela visatud. Asfalt on kuiv, 2 minutit hiljem on igal pool meri. Vihma sadas mõnuga kesklinna poolt. Mäletan, et ootasime sõbraga maja ees, vaadates kuidas maja kõrvalt täie rauaga vett lendas. Siis hüppasime nurga tagant välja... 5 sekki ning läbimärjad. Elukogemus!

    VastaKustuta