Bänner.

Mul pole kaks päeva tehnikaga mitte kuidagi vedanud. Halb õnn hetkel küljes. Föön läks ka katki, nüüd kuivatan juukseid õhuga. Pean hakkama kõvasti aega varuma nüüd. Igal juhul järgmisel kuul lähen ma küll uut ostma. 


Arvuti on ka siin igas mõttes segast pannud, et vahepeal tekkis tahtmine kasti aknast välja lennutada. Kannatlikkus saab kunagi siiski otsa.


Ma armastan Rasmuse kutsat. Ta on elununnu koer ja hästi südamlik. Täna sain siis tema juures esimest korda külas käidud. Peab mainima, et täitsa nunnu elamine ja häbelikud pereliikmed. Kartsid teised tutvust teha, mis oli kohati nunnu. :) Rasmuse juures tegime koos lõputööd. Au annan rohkem talle, kuna pea oli miskipärast mõtetest tühi. Igal juhul valikus on 3 bännerit. Nüüd on vaja sealt selle kõige - kõigema välja valida. Hetkel kaldun esimese poole, sest see läheb kogu temaatikaga kokku. Me siiski tegeleme rahulikult lõputööga ja asi hakkab kuskile arenema. Homme plaanin siis ise e-mailid laiali saata ja saab hakata tasapisi kujundusega ning sisuga tegelema.  


Muidu maadlen siin stressiga, hakkab juba ilmet võtma tasakesi. Ma saan puhata nüüd natukene rohkem, kui eelmine nädal. See on ainult positiivne. 


Muid uudiseid ja huvitavaid tekste mul enam kirjutada pole, ehk homme või ülehomme on. 


Igatahes, päikeselist kevadet tibukesed.


Musidkallidpaid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar