Kevade saabumisega on tulnud ka palju lahkuminekuid. Ma võin ainult arvata, miks see nii on. Minu meelest muutuvad kevadel inimesed tähelepanelikumaks ja vaatavad enda ümbrust teise pilguga. Lisaks poevad noormehed/neiud ligi, ka siis kui sa oled hõivatud. 



Jah, mul on ka nii. Kõik kiidavad, nunnutavad, pööravad palju tähelepanu ja üldse hoiavad väga palju. Tänu sellele on mu mehike kuidagi halvemaks jäänud. See tähendab, et nende kõrval halvem välja paistnud. Ma tean, et kõigil möödub lõpuks see vasikaarmastus, seega ma hoian oma kallikest endiselt. Ta teeb  ikka veel mind õnnelikuks ja ajab naerma mind. 


Teiste vasikaarmastuse pärast pole mõtet häid mehi maha jätta. Jah neid on palju, kuid suhte nimel tuleb pingutada ja anda teisele endast kõike. Minul on seni toiminud..


Igatahes nädalavahetus oli mõnus. Kõige mõnusamaks tegi nädalavahetuse kallis kaasa. Ma tundsin end vahepeal nagu väike laps. See kuidas ta nunnutas, kiusas ja lollitas.. oeh. :)


Jah, Effu sai oma laptopi kätte, aga mina veel pusin selle kallal endiselt. 


Enjoy, üritage siis kella keeramisega kiirelt ümber harjuda. Meil annab küll tunda. :)


Musidkallidpaid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar