Kleit.

Sain täna kleidi kätte. See on nii ilus lihtsalt.. mul ei jätku sõnu. See muutis tänase päeva väga - väga heaks. Super. 


Igatahes, eesmärk on täidetud. 750 nimekirja listi tehtud, homme peaks juhendaja õnnelik olema minu üle. See võttis ikka mitu ööd ära. Uneaega olnud väga vähe, kuid tehtud sai. Homsest hakkame siis Rasmusega mööda linna seiklema oma lubadega. Lõputööd ka vaja teha. Kiire - kiire - kiire ühesõnaga.


Täna meenutasime Effuga parajat piinlikku juhtumit. Ta sai aastavahetusel teada, et mu kunagine klassivend on surnud. Nojah, selgitas mulle ka ja siis langetasime mõlemad kurvalt pilgu ning soovisime mõtetes talle kõike head. 

Kuu hiljem läksime Effuga selverisse shoppama. Selgub see, et me näeme kassa järjekorras nn "surnut klassivenda". Mõlemad olime alguses shokis, et mis asja?. Pärast üksteisele otsa vaatamist purskasime naerma ja see kestis päris mitu minutit. Tüübil oli juba piinlik olla, kuna naersime tema üle ju. Peale korralikku naermist läksime ta juurde ja selgitasime olukorda, mille peale ta siis geniaalselt vastas: "Einoh, mõtlesin hauas, et suitsud said otsa ja ärkasin üles, et ostma tulla."  Suht feil igatahes.


Effu hakkab mul siin varsti vist elama. Siin on midagi, mis tal kodus pole -  paroolivaba netti. Täna siis koos toimetasime oma asjadega. Tema õppis hoolega ja mässas netis, mina siis töötasin. Tegelikult on see üsna vahva. 


Musidkallidpaid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar