Trenn.

Hakkasime taas trennis käima. Nüüd oleme saanud aimu erinevatest treeneritest, kes ja kuidas teeb. Ei ole hullu midagi, kaks rahulikumat trenni ja üks raske treening. Kaks viimast päeva sai lõpetatud igatahes märja T-särgiga. Nüüd valutan oma lihaseid. See on igati positiivne, i like. Varsti hakkame rulluisutama ka ja muid asju tegema. 


Üks hea näide trennist, mida me teeme. :)



Täna hakkan taas pihta oma praktikatööga. Sain veel lisaülesande juurde, mida hakkan pusima nädalavahetusel. Igatahes nädalavahetuse ootus on suur. Saab lõpuks ometi aiamaale kaema minna ja grillihooajaga algust teha. Ma kujutan siin vaikselt ette, kui palju tööd on aiamaal teha.


Mis siin ikka veel kirjutada. Ilusad ilmad on väljas ja kevad näitab ennast täie hooga. Lillemeri on igal pool, mis annab märku, et suveni pole enam palju aega. 


Ahjaa, ma olen enda üle uhke. Olen juba mitmendat ööd praktiseerinud oma inglise keele oskust. Ma arenen tunduvalt ja oskan suhelda juba veidikene vabamalt. Tänan oma britlasest sõpra, kes kannatab ära minu jubedaid lausemoodustusi ja vigu. 


Kallid Timo ja Rasmus, head põrumist homseks! :)


Musidkallidpaid tibud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar