Sõprus.

Täna hommikul oli nii mõnus ärgata. Mind äratas täna üles Effu koos lasteshampuse ja koogiga. Iseenesest mõte oli juba väga armas, tegu ei oska ma sõnadesse panna. Minu jaoks kujunes hommik väga mõnusaks, unel oli ka lihtne ära minna ja energia voolab praegu minus. Tavaliselt olen ma väga uina-muina päeval, aga täna on erand. 


Minu jaoks on üliarmas sõprus, mis annab üksteisele palju ilma palumata. Lihtsalt ollakse olemas ja tehakse südamest asju, et teinepool oleks õnnelik. See on väärt igasuguseid ohverdusi, kuna see on õige armastus - ilma isekuseta.


Kannatame, kui teisel on valus. Nii see ongi.. 


Tuli meelde väike jutuajamine õega, kes ootab last. Tema poeg, 13 aastane ootab, et saab endale väikese õe. Oli veel kommenteerinud seda: "Kui keegi talle haiget teeb, saab peksa minu käest. Ma olen valmis teda koguaeg hoidma ja temaga kodus mängima, koguaeg temaga olema. Tulevikus kaitsen ka teda poiste eest." 


See oli lihtsalt nii - nii armas, kuidas ta seda mõtles. Nii käib ka see sõprade puhul. Me kaitseme üksteist, et teine väga kõvasti haiget ei saaks ja vajalikul ajal oleme toeks. 


Minu jaoks on suurim osa õnnest sõbrad ja perekond. Jah, kui nendega suhted on korras, siis võid end maailma õnnelikumaks inimeseks tunnistada. Lihtlabased riided ja vidinad ei oma väärtust selle kõrval, mida annavad inimesed sulle oma armastusega ja emotsioonidega. See paitab kõvasti sinu hinge ja südant ning sellest paremat tunnet pole olemas. Isegi alkohol ja muu narkootikum ei anna rohkem, kui annavad seda lähedased.


Olen oma õnnemullis ääretult õnnelik oma kallide inimeste pärast. Aitähh, täna olen mina see, kelleks olen saanud. Tänud Teile, armsakesed, et olete minu jaoks olemas. Teie tõttu tunnen ma, et minu elu on täpselt selline, nagu ta olema peab. Ma olen rahul kõigega ja väärtustan pisiasju. Ma suudan armastada Teid ja kõiki neid inim- ja loomolevusi maakeral. 


Armastusega, Kata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar