Meri.

Täna on väljas väga kena ilm, et mõtlen siin shoppingu tuuri teha. Pole ammu enam värske õhu käes veetnud. Huvitav, kes minuga kaasa viitsiks tulla? 


Viimased ööd olen üleval istunud kõvasti. Teinud ilusti tööd ja jutustanud. Olen tänulik paarile inimesele, kes viitsivad koos minuga öösel üleval istuda. Tänu neile olen ma teinud oma tööd korralikult, kuna iseseisvalt oleks ma ammu igavusest ja väsimusest magama läinud. Öösiti jooksevad head jututeemad. Ohjaa, alustades haridusest ja lõpetades lollitamisega. 


Igatahes, ma olen teinud enda kohta uudse avastuse. Endalegi üllatusena, meeldib mulle inimestega mängida. Mulle meeldib seal kaasas käiv põnevus ja avastused. Igatahes tegelikult peaksin ma selle ära kaotama. Ei tule nendest mängimistest nii või naa midagi head.


Homme liigun arvatavasti ära maale. Sinna lähme me üle pika - pika aja. Täna juba plaanin poed läbi kammida ja vaadata, mida head - paremat ämmale viia. Lisaks on juba filmid välja valitud, et kui tegevust peaks vähe olema, siis on saame filme vaadata. Ma lihtsalt igatsen seda värsket õhku ja õndsat vaikust. Vaikuse all mõtlen ma rahulikkust. Loodus on rahulik ja meri sätendab päikse käes - loodetavasti päike paistab sel ajal. Huvitav on see, et kui ma mõtlen maale mineku peale, siis meenuvad alati just need pikad jalutuskäigud ja hommikusöök teleri ees. Need kaks tegevust on südamesse jäänud vist. Ühe lisaks veel - jänkude söötmine ja vaatamine. :)


Igatahes ilusat nädalavahetust Teile, kullakesed. 


Musidkallidpaid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar