Projektid.

Suvi on lähenemas. Annab juba tunda sellega, et pakkumisi tuleb igalt poolt. Just neid pakkumisi, mil tahetakse, et ma projektides kaasa löön. Kaks pakkumist on juba vastu võetud ja töötan tasapisi nendega. Tänane ettepanek oli nii suur ja kõva sõna, et ma ei saanud kuidagi õelda "ei" ja võtsingi vastu. Põhikohta ei hakkanud võtma, kuna selleks ei jagu mul aega. Kahju on küll, kuid jah.. egas midagi, vähemalt midagi.

Trenni tegemisest tuleb pikk paus. Effuga juhtus väike õnnetus ja tema peab nüüd kosuma korralikult. Ei ole hullu. Põhiline on see, et kõik korda saab. :)

Sellegi poolest ei suutnud tema kodus istuda, et olime pool päeva väljas. Liiga hea ilm oli täna kodus istumiseks. Mõistetav asjaolu.







Ma armastan neid pilte nii - nii palju. Neis on nii palju ilusaid värve ja parimaid emotsioone, mis üldse võib olla. Pildil on ka ühed olulisemad inimesed mu elus. Kokkusaamised ongi just sellised, nagu pildilt näha. Hullult mõnus olla just nende inimestega koos, kes ajavad su naerma nii, et sa naerad ülejäänud päeva omaette ka. Ma praegu hõiskan siin omaette õnnest. Aitäähhhhh, aitähhh, Te olete parimad stressipeletajad ja naerupallid mul. 

Kiisudpäiksedpaid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar