Finitoo.

Praktikatöö sai omadega lõpu. Hurraaa, unetud ööd vähenevad tunduvalt. Nüüd tuleb põidlad pihku võtta ja loota parimat, et nad rahule jääksid.


Minu armas sõdur sai üllatuslikult linnaloale. Asi, mida ma tegelikult ei oodanud üldse. Mõnus oli asja juures näha teiste reageeringut, kui nad said teisiti aru. Minu jaoks ülimalt armas reageering. Anyway, sõduri võtsin ma vastu vahvalt. Nimelt kallasin kogemata tema, kui ka ennast piimaga üle. Tass lendas väga vahvalt ja siis sai tükk aega kööki koristatud öösel. Siiani pakub nalja see juhtum. :)


Täna saime õepoja sünnipäeval käidud. Panin oma uued kingad jalga ja komberdasin tõesti nendega ringi nagu joodik. Hetkel hea meel, et lahti sain neist. Selg ja jalad valutavad kõndimisest. Not fun. :)


Sünnal oli seekord üsna igav mängumaa. Lõbustasime mehikesega iseennast legosid kokku pannes. Mina ehitasin ilusa kiisu valmis ja mees püssi. Pildil näha. 







Nädalavahetus veel käimas.. eks paistab, mis põnevat veel toimub. Hetkel tahaks ühe inimese kätte saada ja mässama hakata lap-topis. 

Ilusat nädalavahetust Teile. Homme lubas 25 kraadi sooja, seega kõik päevitama. Võib-olla lähme meiegi päevitama Võrru, kuid hetkel ei viitsi üldse sinnapoole komberdada.

Musidkallidpaid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar