Arvuti.

Oi ma olen täna enda üle uhke. Tegin õe arvuti korda. Oli küll väike asi, kuid siiski ma sain ta tööle. Tavaliselt saan probleemist aimu, aga parandada ei oska. Täna oli siis see olukord, mil poleks keegi nii kui nii appi saanud tulla ja pidin ise oma oskused proovile panema. Korda see läks. 


Täna jooksis tänavate vahel mitu siili. Eriti elununnu hetk oli see, kui siil tuli ise meie juurde. Sellist olukorda pole mul olnud. Hästi armas oli. Tõsine AWWWWWW lihtsalt.


Mainiks ära ka, et V for Vendetta on üks parimaid filme, mida ma näinud olen. Nüüd tean, kust on tulnud need maskid ja miks. Filmi sõnum oli väga hea. 


Effu kiisu meenutab hästi natukene siin pildil Hawkes'i maski ja lisaks läheb teemasse väga kõvasti tagataustal olev ACTA vastane pilt. :)






Homme on ilus päev. Homme lähme meie shoppama. Loodetavasti leiab midagi vägevat.


Igatahes, musidkallidpaid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar