Tallinnn.

Jap, nädalad mööduvad kiirelt. Mina olen siin tegelikult veel puhkuselainel. Peaks nii palju asju kätte võtma ja tegema hakkama. Neid asju pole tegelikult vähe. Homme on igatahes tegus päev, aga kas edaspidi ka on - eks seda näha ole. :)

Enamus päevi olen ma veetnud Tallinnas. Niisama, kokkanud poistega ja ringi trallinud. Shopanud pisut ja vedelenud väga palju. Seal süüa tehes on hästi armas muide vaadata, kuidas poistel on põnev teissugust õhtusööki valmistada. Kõik on siis hoolega uurimas ja tegutsemas. Nad pidid muidu seda igapäevaselt tegema - kolmekesi igasuguseid huvitavaid asju meisterdamas pliidi ääres. :)

Homme saab passi tegema minna. Tulemas on üks tore reis, mille sihtkohad jätame hetkel saladuseks. Sellega on nii palju mässamist. Näiteks, et mida kaasa võtta ja milline on hea kohver? Ja siit jätkub veel ülejäänud sada pisiasja, millele mõelda ja uurida. Igatahes peale seda jääb ainult see küsimus õhku - kas me hakkame reisimist armastama või vihkama? :)

Siis jätkub minu kleidisaaga, nagu ikka minu puhul tüüpiline. Kleidi valimine käib mul tegelikult nii hoolikalt, kuna iga riie minu kehakujuga kokku ei sobi ja lisaks ma pean esinduslik välja nägema. Oma õnnetuseks avastasin, et üritus on juba sellel nädalavahetusel - läheb kiireks. 

Siis peaks veel töövaldkonnas ennast käsile võtma. CV peaks veel kord ülihoolikalt läbi vaatama, kuna sain natukene kriitikat. Ei, kriitika mulle meeldib - see viib ainult edasi.

Projektiga seoses on ka paar asja vaja korda saada. Jeah, ma teen juba siia oma tegemistest nimekirja. :)


Igatahes sel suvel on tulemas üks kultuuriüritus Tallinnas, mis kestab kaks päeva. Mõeldud on see kõikidele inimestele, aga teemaks on "Puude taga on inimene". Erinevate puuetega inimesed hakkavad esinema ja huvitavaid rolle esindama. Lisaks sellele tulevad erinevad artistid ja bändid ka lavale. Piletid on piletilevis juba olemas. :)
Eile sai JAH sõna õeldud plaanitavale tantsugrupile, kes esineb seal. Varsti hakkavad tulema treeningud Tallinnas ja Pärnus. Läheb põnevaks jälle. :)


Igatahes, rohkem uudiseid mul ei ole kirjutada.
PS! Kõik pildid on seekord kalli kaasa tehtud!

Kallidpaid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar