Sünnipäev.

Täna oli minu päev! Täna oli minu sünnipäev! Üks aasta lisandus juurde ja mis kõige tähtsam, nüüd saan ma hakata kasiinos käima (vaevalt ma seal käima hakkaks, kuid huvipärast tsekiks kunagi selle vaesust ja rikkust toova koha ära).


Õnnitlejaid oli palju, aga kõige tähtsam.. kõige suuremad tibud käisid mul ekstra kohal ka soovimas. Mul kahju, et tänapäeval on kõik internetti ära kolinud. Vähemalt lähedasemad hoolitsevad selle pisikese mure eest ja muudavad reaalselt ka päeva heaks. Aitähh, aitäähh Teile kõigile! Kallid olete! :)


Täpselt sünnipäevaks saabus ka ülihea uudis. Selle uudise peale hüppasin ma rõõmust lakke sõna otseses mõttes. Meie projekti rahastatakse. Just nimelt rahastatakse! Jeeeeeeeeee! Paar asja veel, siis on laagri toimumine täiesti kindel. Oh, milline päev! :)












Btw! Ma ei saa aru, miks meestel on kombeks rikkuda just "minu" päevi! :)

Päikest päeva, kuud öösse! Selg sirgu ja nägu naerule! Musidkallidpaid!