Jaanipühad.

Jaanipühad said läbi ja praegused emotsioonid on head. Vihm rikkus küll väga palju plaane ja puhkekeskuses olesklemise ära, kuid seltskond oli väga vapustav. See kõik muutis pühad meeldivaks. Nautida sai grilli, mänge ja ka matkaradadel seiklemist. Kalli kaasaga sai üks korralik puhkus korda saadetud. Meis mõlemas tekitas see puhkus motivatsiooni neid korrata erinevas paigus. Eks tuleb hakata plaanima ja nautima seda kõike, mis loodus meile pakub. Piltidele andsime mõlemad oma panuse! :)















Minu elus on muide väga põnev aeg. Nii palju valikuid on tekkinud, et ma enam ei tea, mida teha. Just täpselt need valikud on tekkinud, mis ei pruugi tulla enam. Seepärast on samas nii keeruline aeg ka. Asja juures on positiivne see, et ma olen teadlik, mida ma armastaks või vihkaks. Kallis kaasa ütles sellepeale: "Elame ja näeme!" :)


Eks ma lasen siis asjadel kujuneda täpselt selliseks, nagu need tulevad. Sealjuures üritan mitte ära unustada seda, et ma naudiks absoluutselt kõike ja ei muretseks üleliia asjade pärast.


Igatahes ilusaid eesolevat suve! 


Päikest päeva, kuud öösse! Selg sirgu ja naeratus suule! Musidkallidpaid!