Proovikaitsmine.

Eile oli proovikaitsmine. Veidi kehvasti läks, kuid ega midagi. Tuleb kogemusest õppida tagantjärele ja järgmine kord ilusti ära teha. Me suhteliselt lõpujoonel omadega lõputöös. Wiii, tuleb peale kaitsmist tähistada vist :).

Ma olen maailma õnnelikum, et mul on olemas selline sõbranna, nagu Effu. Ta aina hämmastab mind ja üllatab igapäev. Eile hommikul tõstis tuju jumala lakke Tema pisikene SMS. Tohutult kallis oled mulle. :)

Anyway, päevad on olnud üsna stressirohked. Seda absoluutselt igas mõttes. Täna sai siis korralikult end töösse välja elatud. Ei ole hullu, kunagi saab kõik korda. Kunagi kindlasti. Igatahes tänaseks olen ma läbi omadega. Täna hommikul alustame uue hooga taas pihta (kell on 3 öösel) . 

Käisin taas oma suure tahtega pildistamas jälle väljas. Omaette lõõgastus kõigest nendest pisaratest ja otsustest. 














Päikest päeva, kuud öösse! Musidkallidpaid!