Ämblik.

Mööduv etapp oli tore. Kõik liikus tasakesi salaja mäest alla. Ebaõnnestumisi või probleeme oli rohkem, kui varasematel aegadel. Lausa huvitav on see, et kui miski läheb kehvasti, siis peavad kõik muud asjad ka minema. Nüüd tundub hetkel, et ma hakkan vaikselt mäele tagasi ronima, kuna kõik näib jälle paika minevat. 


Aww, homme teen iseendale kingituse lõpetamise puhul. Lähen ostan selle seeliku ära, mis mulle tükk aega silma on jäänud ja mida ma olen läbi aknaklaasi imetlenud. Täna sai igatahes ära broneeritud. Wiiiii :).


Täna on eriti mõnus ilm väljas ja tuju on hetkel ülihea. Tantsin muusika saatel ja kõik maailmaprobleemid on peast pühitud. Järjest rohkem tuleb üllatavaid kirju ja uudiseid, mille peale pole mul sõnu. Mõned suudavad armsad olla ja üllatada mind. 


Peale lõpetamist mul pole õrna aimu näiteks, mis ma tegema hakkan. Pererahvas on kaval ja plaanivad siin miskit teha. Eks see selgub alles õigel päeval. Siiani on mõningatel külalistel tore küsida, et kuhu me siis lõpuks lähme, mille peale kehitan mina õlgu: "Pole tõesti õrna aimu."  


Peale selle olen veel igast muid üllatavaid asju saanud, et oheh. Inimesed, Te olete üliarmsad mul! :)







Päikest päeva, kuud öösse! Naeratust suule ja selg sirgu! Musidkallidpaid!