Punane.

Nädalad on möödunud kiirelt. Olen üritanud ära harjuda töörutiiniga ja kohaneda kõige uuega. Põnev on siiamaani kusjuures. Pean ära mainima, et töökaaslastega olen rohkemgi, kui rahul. Sellist suhtumist, nagu seal kohtab, pole ma ammu kohanud ettevõtetes. Kõik arvestavad väga palju minu väikse puudega ja tulevad lihtsalt niisama ilmast rääkima ning üldse väga vastuvõtlikult. Sellisest soojast vastuvõtust olen ma ammu puudust tundnud. :) 

Töölõunad mööduvad ka enamjaolt õe seltsis saiakesi nosides. Saame koguaeg rääkida asju südamelt ära ja kurta elu üle. Mõnus vaheldus tegelikult. 

Üldiselt muidu on sügismasendus matnud mind enese alla. Ma olen väga mõjutatud ilmast ja üldse, selline nõrguke. Gripiviirused leiavad kergesti koha üles minus ja masendused ka, mis on ilmast tingitud. Muudest asjadest ka, millest hea meelega vaikiksin. Tänavune sügis hirmus vihmane minu meelest, seega ei jäänud üle vihmavari soetada. Selline asi puudub tegelikult alati minu kodus. 










Musidkallidpaid! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar