Jägala juga.

Kalli kaasaga sai nuputada jälle, et mida teha. Mõtlesime mõlemad oma hobide peale minna ja veetsime päeva mõnusalt. Mina sain digifotokaga pilte klõpsida ja tema siis sõjamänge mängida sõbraga. 

Leidsime mõnusa diili veel sellega, et saime looduskaunites kohtades käia. Jägala juga pildistasin ma igast nurgast, seega on sellest ka palju pilte. Võrratult kaunis oli, et kuidagi ei suuda ükskõikseks jääda ja muudkui klõpsisin. Poisid siis ootasid minu järgi ja üritasid tegevust leida. Pidevalt kostus ka küsimus: "Nuh, kas oled pildistamisega valmis?" , mille peale ma enamjaolt vaikisin. :)








Kallis kaasa hullukene, ronis meil seal päris korralikult, mille peale saime meie ainult naerda. On ikka julge tükk ja pani mindki ronima piltide tarbeks. Utsitas, moosis ja kutsus koguaeg. :)


Minu lahedad tulnukad - no täitsa tulnukad, tee mis tahad. Käskisin natukene poosetada.



Sel ajal, kui nad hoolega üksteist tapsid eemal, pidin mina tegema kaitseprillidega pilte. Sain lõpuks ometi pihlakatest ka pilte tehtud, need ju kõige esimesed sügise kuulutajad minu jaoks. 


















Seiklusrohke päev sai ka oma lõpu. Õhtuks on mõlematel mõnus väsinud olek ja tuju hea. Vähemalt sai natukene ringi käidud värskes õhus ja energiat juurde ammutada loodusest. Järgnev nädal tuleb ju igati raske ja väsitav. :)



Päikest sügisesse! Musidkallidpaid! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar