Sügis.

Mul on hea meel kirjutada, et varsti hakkan tihedamini taas kirjutama..muidugi, kui nii palju aega ja jaksu on. Septembrikuu on suisa kiirelt möödunud, et mul tuleb vaid kokkuvõtte teha sellest kuust. Ühesõnaga väga erilist midagi ei olnud, kui ainult see, et olin peaaegu terve kuu haige. Siiani natukene, kuid paranen jõudsalt. Olgugi, et käin lausa talvejopega ringi ja olen hakkanud ohtralt vitamiine tarbima, ei ole need minule kasuks tulnud. 

Vahepeal sai taas Pärnumaad külastatud, mille läbi sain vana digifotoka. Saan endiselt oma oskusi täiendada, sügis ju tegelikult meeletult ilus ja värviline. 



Kõige esimene õnnestunud katse, mil harjusin digifotokaga ümber: 










Paar päeva hiljem sai käisin ja ajasin asju, kuid seekord haarasin digifotoka kaasa ja teepeal hakkasin pildistama. Ilus ilm muudab pildid ääretult ilusaks ja positiivseks, kuid sügisese päikselise ilmaga kaasneb tuul , mis rikub pilte koguaeg.









Mis siis veel uudist. Minu elu hakkab väga kiireks muutuma tegelikult. Hetkel saadan veel oma viimaseid puhkusepäevi Tallinnas mööda. Järgmisest nädalast läheb põnevaks uue töökoha puhul. Ma isegi ootan elevusega seda kõike. Jah, tundub, et seekord tegin õigeid otsuseid. Mul on alati nii põnev elu olnud, et tükk aega pole midagi, mille nimel edasi püüelda. Järsku ühe-kahe-kolme päevaga tulevad mitu pakkumist, võimalust ja ma pean paari tunniga ära otsustama, mis ma teha tahan. Enamjaolt olen ma jätnud otsustamata või valinud selle, mis on kasu asemel kahju toonud. 

Anyway, päikselist sügist Teile! 

Musidkallidpaid! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar