Roosad prillid.

Ootan päikest, kevadet ja palju lilli. Mõnusaid plusskraade, et saaks väljas jalutada ilma jopeta. Ootan seda kõike nii väga. Isegi vihm tundub meelepärasem, kui lumi. Varsti, varsti.. 

Wii, aga mina sain endale Skype suure t-särgi. Kaasa teab, et mulle suured t-särgid meeldivad, seega sebis mulle ka ühe. Nüüd ei pea enam tema kapi kallale hiilima minema. :) 

Igatahes nädalad on möödunud rahulikult. Sai nii voodis lesitud gripi tõttu, kui ka terveks saadud ja mööda linna teksaseid taga aetud. Effutibukene on ka viitsinud mu seltskonda täiendada ja muuta päevad päikselisemaks. Ta on meeletult armas olnud. :)

Nädalavahetusel sai üle pika aja maal käidud. Pugisime ennast kommidest ja kookidest paksuks, nüüd hea olla. :)

Seal olles saime jalutamas käidud. Tegime pika tiiru mereni välja. Meri on omamoodi.. valge kaugus paistis. Muidugi paistis ka seal peal müttavaid ja kalu otsivaid inimesi ning üks auto sõitis kaaaa. Igatahes, mina külmavares, külmusin selle jalutuskäiguga ära, et pool õhtut sai ahju ees peesitatud ja kalli kaasa kaisus koos paksu tekiga.  :)




Muidu, hellouuu, sõbrapäev on tulemas. Ärge siis sõpru ja kaasasid ära unustage. :) 


Patsu teile! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar