Need nädalad..

Need paar nädalat on möödunud asjatades ja tegutsedes. Seetõttu on jäänud blogi kirjutamisele ka pause. Arvatavasti tuleb veel pause sisse, sest kaotasin oma digifotoka ära. Loodan veel ülesse leida, lootust on.

Laager läks hästi. Tegevust oli küllalt ja kõik esinesid hästi. Minu poolt au ja kiitus. Laagrirahvas oli ka suurepärane. Parim, keda ma loota võisin. Nüüd, peale laagrit, jäin haigeks. Meretuul oli üsna külm ja jäingi grippi. Ei ole hullu, saabki üle pika aja lihtsalt lebotada ja puhata. Seda puhkust oligi mul vaja, kuna olen viimased kuud palju tegutsenud ja ringi rändanud. 

Mis siis veel.. kooli sisse ei saanud, minu kahjuks. Üks mõte on veel, kuid kardan, et sinnapaika see jääb. Pole seal midagi erilist ja eriala täitsa suva järgi ka valida ei taha. Samas sain tööle, valiti välja 600 kandideerija hulgast. Tuleb vist õnnelik olla, kuid tööülesannetest pole tänaseni kippu ega kõppu. Eks paistab, mis saama hakkab. 

Hetkel jääbki üle otsida endale veel põhitöö või kuskile kooli minna.

 Järgmine nädal läheb mõnusaks! Lähen nädalaks ajaks kalli kaasa juurde. Saame lõpuks oma peamised suveunistused täide viia ja koos olla rahus.


Musidkallidpaid! Päikest päeva, kuud öösse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar