Ükskakskolmneli.

Anyway, kuna sattusin toreda uudise osaliseks, et mu blogi loeb ikka kõvasti rohkem rahvast, kui ma olin arvanud, siis tänane blogi muutuks pikalt kirjutades liialt isiklikuks. Kahjuks ei paku ma erilist põnevust ja topin märksõnu.. rohkem enda pärast. Igatahes pilte tuleb ka hunnikutes. :) Päevad ära jaotatud reedest kuni esmaspäevani.

1. päev
Varblased, saiakesed, ootamine, Pärnumaa, telefon, kokkamine.

2. päev
Monitori lammutamine, kanad, jänesed, sääsed, liblikad, maasikad, vahvlid, jalutuskäik merel, vein, külalised, jaaniussid, küünlad.

 
3. päev
Pakkimine, konnad, külakostid ja kingitused, bussi peale saatmine, pitsa, filmiõhtu popkornidega, kõned, haigla, hirm, süüdistused ja süümekad. 



4. päev
Sõõrikubaar, autotripp kolmes majutuskohas, bussireis vana tuttavaga, saiakesed, sokolaad, mälukaotus, haigla, uputus, ülienergiline kass, kaos. 











Sellel aastal leiab minu elus palju kurbust, rõõmu, õnne, masendust, pisaraid, ebaõnnestumisi, terviserikkeid, inimeste kaotamist, sõprust, kordaminekuid .. 
Ühesõnaga, kõike leidub. Absoluutselt kõike. Kirjuline ja värvikas, nagu ikka, on see elu tõepoolest.


Päikest päeva, kuud öösse! Selg sirgu ja nägu naerule! Musidkallidpaid!


Pst! tundub ,et sügis näitab juba vaikselt end..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar