Loetud päev veel...

Oeh, olen siin mitmeid päevi järjest mattunud töösse, et pole aega olnud mitte millegi muu jaoks. Annab tunda, mida tähendab kahe laagri korraldamine, kuid alla pole veel andnud. Varsti saab alguse üks laager ja peale seda peaks tempo natukene rahulikumaks muutuma.. hästi pisut. 


Vähemalt on põhitööd tehtud ja suurim mure, mixitud muusika, on olemas. Huh, pidin ise tegema hakkama ja viimases hädas tuli hea inimene appi. Tänud Tambet!  :)


Lisaks on mul veel tohutult palju abilisi. Ma nii õnnelik selle üle, sest üksi ma poleks hakkama saanud. Eelkõige tänud kallile kaasale ka! *kummardab kõigi ees* :)


Igatahes minu laagri info on üleval. Panen plakati ka siia, ehk keegi tunneb veel huvi. :)


Autoriks siis kallis kaasa! :)


Musidkallidpaid! Päikest päeva, kuud öösse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar