Aastapäev, jaanid ja sünna.

Need kaks nädalat möödusid megamõnusalt. Kõik päevad olid naeru, armastust ja funny täis. Hiiumaa reis oli natukene pettumust valmistav, kuna majutus ei olnud kõige parem. Pererahvas oli ka väga varajase magamaminekuga. Hea söök ja trippimised mööda Hiiumaad kompenseerisid selle. Jaaniusse otsisime hoopis minu sünnipäeval ja leidsime neid tervelt neli tükki. 


















Aastapäevaks saime maailma suurima kingituse, millest kirjutan kindlasti järgmises postituses. Samuti kinkisime kallikesega üksteisele sama mõttega meisterdatud kingitusi. Saime taaskord kinnituse, et meie mõtted liiguvad endiselt ühes suunas. Ma ei oska tegelikult väljendada seda rõõmu, mis minus keeb. Ma olen maailma õnnelikum inimene, et mul on selline imetore kaaslane ja temaga on megamõnus olla. Kõik need olesklemised mööduvad justkui teises dimensioonis, kus puudub aeg, puuduvad teised inimesed ja muud välitegurid. Sel hetkel oleme me ainult meie kaks ja ei miski muu. Kõik päevad mööduvad enamasti naerulsui ja lollitades. Vastastikune mõistmine ja armastus on meil läbi aastate ainult kasvanud. Me teame, mida me teineteiselt ootame ja mis meid õnnelikuks teeb. Me püüamegi päevast-päeva teha teineteist õnnelikuks. Ma olengi õnnelik! Aitähh Sulle, mu kallis! Ma armastan sind kuradima palju!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar