Blond.

Heiiiippaaaa päiksekiired!

Nagu pealkirjast ja pildist järeldada võite, siis ma olen jah vahepeal blondeerunud. :) Nüüd peaks juustega peaaegu kõik olema, vahepeal toonin plaatinablondi palsamiga, et liigselt kollasust vähemaks tõmmata. Edaspidi värvin ilmselt juuri ja vahepeal lasen otsi ka blondeerida, et heledamaks natukene läheks. Paremat pilti pole hetkel, kuna ei ole viitsinud/leidnud aega, et teha korralikke fotosid endast. 


Eelmine nädalavahetus oli teguderohke. No, peaaegu igapäev on midagi teha. Reedel oli munapühad ja selle veetsin ma üldse sünnipäeval käies. Õelapsel oli juubel - sai kümne aastaseks ja kuidas ma oleks saanud minemata jätta, eks. Laupäeval ärkasin varakult üles, et maale minna.. bussipeatuses põrkasin naabripoisiga kokku, kes oli üsna suvine. Lobisedes selgus, et meil mõlemal on sama marsruut ja lähme mõlemad ämmadele külla. Teekond möödus lõbusalt lobisedes. Vahepeatuses hüppasin teise inimese autosse ja seegi möödus kiirelt lobades. Maal oli ka täitsa suvi väljas, hästi mõnusalt soe. Käisime särgi väel ringi ja tegime tööd - värvisime laelauad ära ning pühapäeval püüdsime lakke paigutada. See töö jäi pooleni ja ootab järgmist külastuskäiku. :)

Järgmiseks uudiseks kostaks, et ma olen hakanud jooksmas käima õega. Esimene kord sai joostud 3 km, teisel korral juba 4 km. Näis, palju ma homme hommikul suudan, sest taheti vahelduseks hommikul ka joosta. Minu jaoks on õudne, sest ma pean vara ärkama. Pole eriti minu teema, vahet pole, et ma viimasel ajal varajasem. Silmad teen lahti juba 8-9-10 aegu hommikul. Igatahes, näis, mis selle jooksmisega saab. Minu eesmärk on lihtsalt kunagi 10 kilomeetrit ära joosta, kuid selleks läheb aega. Otseselt mingit kaalulangetusega seotuid eesmärke pole ja pikaajalisemaid ka mitte.

Viimaseks.. ma plaanin siin uut projekti. Seekord siis rahvusvahelist, kuna tahaks reisida jälle. Hetkel käib siis koostöö ühe vahva neiuga, kellega koos uurime ja meisterdame vaikselt projekti. Näis siis, mis sellest välja kukub.

Oh, elu on lihtsalt vapustav. Ma olen õnnelik! :)
Hästi, aitab küll, pakaah!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar